Wordpress SEO - Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

193 artykułów w bazie

Jak powiązać usługi Google Analytics i Webmastertools?


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

panel-powiazania-analytics

1. Po zalogowaniu się na konto gmail przechodzimy na adres:

https://www.google.com/webmasters/tools/?hl=pl

2. Klikamy w przycisk “Zarządzaj witryną” i w rozwiniętym menu wybieramy opcję “Usługa internetowa Google Analytics” jak na poniższym obrazku:

usluga-internetowa-google-analytics

3. Przechodzimy na stronę z wyświetlonymi kontami na Google Analytics, które nie są podłączone (u Państwa najprawdopodobniej będzie jeden). Wybieramy odpowiednik naszej strony klikając w kółko.

panel-powiazania-analytics

4. Następnie klikamy przycisk “Zapisz”

5. Najprawdopodobniej dostaną Państwo komunikat:

Masz zamiar zapisać nowe powiązanie. Spowoduje to zastąpienie każdego istniejącego powiązania Narzędzi dla webmasterów zapisanego wcześniej na tej stronie przez Ciebie lub innego właściciela witryny.

Należy go zaakceptować klikając “OK”

6. Po tym automatycznie zostaniemy przekierowani do głównej panelu Webmastertools.

7. Po upływie jakiegoś czasu (czasami nawet kilku sekund) przyjdzie wiadomość potwierdzająca, że usługi zostały połączone.

wiadomosc-polaczenie

O Wojciech Władziński

Branżą SEO zajmuję się od 2008 roku. Na co dzień starszy specjalista ds. SEO w firmie Seogroup. Tworzę i optymalizuję duże serwisy jak i mniejsze strony internetowe. Szczególnie upodobałem sobie środowisko WordPressa, który mimo powszechnej opinii nie jest tylko platformą blogową.
  • Linki Wewnętrzene i Sematyka

  • Budowanie linków
  • Sematyka
  • Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
  • SEMRush

  • Profesjonalna platforma SEO
  • Online
  • SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.