Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

3198 artykułów w bazie

Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę www?

Stworzenie dobrze prezentującej się strony www to dopiero ułamek sukcesu, który dopełnić trzeba działaniami, które sprawią, że nasza witryna zacznie być widoczna w sieci. Czym jest pozycjonowanie i jak je wdrażać, by czerpać z niego korzyści?

Pozycjonowanie – co to takiego?

Przygodę z pozycjonowaniem powinniśmy zacząć od zdefiniowania samego pojęcia. By robić coś dobrze, trzeba bowiem zrozumieć, czym właściwie mamy zamiar się zająć. Wbrew pozorom, z pozycjonowaniem każdy internauta ma o wiele więcej wspólnego niż może mu się wydawać. Nie dlatego, że sam je wdraża, ale dlatego, że z niego korzysta. Wpisując do wyszukiwarki zapytanie, otrzymujemy przynajmniej kilkustronicową listę odpowiedzi. Dzielą się one na te, za których wyświetlenie ktoś zapłacił (np. korzystając z AdWords’ów) i na te, które ktoś wypozycjonował w sposób organiczny.

I właśnie te drugie wyniki interesują nas w kontekście pozycjonowania. Pozycjonowaniem nazywamy działania niesponsorowane, które mają wpłynąć na zwiększenie widoczności strony www w sieci. Z pojęciem tym łączy się również kolejne, jakim jest SEO, które prowadzić ma do optymalizowania stron pod wyszukiwarki. Ta z kolei pozwoli naszej stronie utrzymać się na danej pozycji lub ją podnieść. Jednym słowem, jeśli odpowiednio pokierujemy pozycjonowaniem i optymalizacją, wówczas możemy spodziewać się sukcesu w postaci osiągnięcia podium w organicznych wynikach wyszukiwania.

Na co zwrócić uwagę, by pozycjonować skutecznie? 5 najważniejszych kwestii w pozycjonowaniu

Skoro już wiemy, czym jest pozycjonowanie i że poza nim warto również zainteresować się optymalizacją, z pewnością chcielibyśmy dowiedzieć się, jak cały ten proces wdrażać skutecznie. Podpowiadamy, w jaki sposób to zrobić.

  1. Jeśli marzy Ci się one page (single page) – pozbawiony podstron – i jednocześnie wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania dla większej ilości fraz, powinieneś się z tymi marzeniami pożegnać. Podstrony pozwalają na umieszczanie linkowania wewnątrz strony www, dzięki czemu o wiele łatwiej trafić na interesujące nas treści (zarówno jeśli jest się internautą, jak i robotem wyszukiwarki ;)).
  2. Niedbalstwo w adresach URL nie wyjdzie Ci na dobre. Zadbaj o przyjazne linki i przy okazji przemyć w nim frazy kluczowe. Dzięki temu nie tylko będą prezentowały się o wiele lepiej niż ciąg przypadkowych znaków, ale też pomogą Ci w pozycjonowaniu.
  3. Jeśli w celu ułatwienia sobie pracy, masz zamiar duplikować treści na stronie, nie spodziewaj się podium w wyszukiwarce. Tylko unikalne treści z wplecionymi odmianami fraz kluczowych i ich synonimami mogą sprawić, że roboty wyszukiwarek „spojrzą” na Twoją witrynę przychylnym okiem.
  4. Jeżeli Twoja strona www ładuje się na tyle długo, że użytkownicy szybko z niej uciekają, nie spodziewaj się innej reakcji robotów. Płynnie działająca witryna nie tylko zatrzyma internautów, ale również pozwoli na szybsze indeksowanie jej przez roboty wyszukiwarek.
  5. Pogódź się z tym, że większość osób korzysta z Internetu na urządzeniach mobilnych niż stacjonarnych i zadbaj o to, by Twoja strona www dobrze wyświetlała się na każdym rozmiarze wyświetlacza.

SEO wcale nie takie trudne

No dobrze, przypuśćmy, że z sukcesem wprowadzasz działania ułatwiające pozycjonowanie www. Jednak to wcale nie oznacza, że możesz osiąść na laurach. Teraz czas zoptymalizować witrynę, by jeszcze lepiej wpisać się w wymagania algorytmów wyszukiwarek. Co należy optymalizować? Kod HTML, treści, strukturę strony, wersję mobilną, aspekty techniczne www i ruch z zewnątrz, który możemy zdobyć np. dzięki publikacjom na innych stronach.

Jeśli mimo wszystko nie jesteśmy w stanie sami zająć się działaniami pozycjonująco-optymalizującymi, warto zwrócić się o pomoc do specjalistów z firmy www.pirmedia.pl, którzy wdrożą je szybko i skutecznie.

Pirmedia

O Pirmedia

Zadania realizowane przez certyfikowany zespół serwisu obejmują szeroki wachlarz usług z zakresu reklamy internetowej oraz social mediów. Przygotowywane są nieszablonowe kampanie uwzględniające potrzeby i oczekiwania Firmy, pozwalające na maksymalizację osiąganych efektów i wymiernych korzyści dla przedsiębiorstwa.
Udostępnij na: Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

5 komentarzy

Zostaw odpowiedź

Email nie będzie publikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Oferuję szereg usług związanych z WordpressemSPRAWDŹ OFERTĘ
Przeczytaj inne:
Jak dodać koszyk PayPal w WordPress?

Jeśli posiadacie Państwo bloga lub stronę prywatną opartą o WordPress, może wyniknąć potrzeba dodania opcji dla sprzedaży produktów bezpośrednio na...

Zamknij