Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

3197 artykułów w bazie

Artykuły w kategorii Optymalizacja, audyt SEO i Wordpress

SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest taki ważny?

SEO Copywriting

SEO copywrtiting to, najogólniej rzecz ujmując, wszelkiego rodzaju teksty tworzone dla internetu. Zalicza się do nich na przykład treści na strony internetowe lub strony zapleczowe, opisy produktów do katalogów i sklepów internetowych, artykuły presell page czy też teksty synonimizowane: wszystko to, co potrzebne jest do samego funkcjonowania strony internetowej oraz . . . Więcej

Czy firmy świadczące usługi SEO podążają za trendem wytyczanym przez Google?

W tym artykule chciałbym głównie poruszyć temat najpopularniejszego modelu rozliczeniowego SEO – pozycjonowanie TOP10 tj: rozliczanie się od efektu w postaci wypozycjonowania fraz na pierwszą stronę wyników wyszukiwania w kontekście zmian zachodzących w wyszukiwarce Google. Model ten zdominował rynek SEO z powodów dość oczywistych. Klient nie ponosi żadnego kosztu do . . . Więcej

Czym jest PageRank?

PageRank często kojarzy nam się z przeglądanymi na różnych stronach, katalogami firm. Nic dziwnego, w końcu jest to specjalny system rankingowy. Co w nim takiego specjalnego? Otóż stał się on podstawą budującą najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową… Google. W jaki sposób? Pierwsze proste wyszukiwarki nie miały wyspecjalizowanego systemu wyszukiwania. Każda strona była . . . Więcej

Struktura adresów URL w WP

Dziś zajmę się tematem z pozoru bardzo prostym i oklepanym jeżeli chodzi o WordPressa natomiast z niewiadomych przyczyn spotkałem się, że i na tym polu ktoś popełniał błąd. Po świeżej instalacji WP stajemy przed wyborem sporej ilości kombinacji struktury adresów. Które z nich wybrać i czy %postname% zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem? . . . Więcej

Kopiowanie treści – bać się czy nie? Co na to WP?

Content Scraping czyli kopiowanie treści to zjawisko bardzo popularne w świecie Internetu. Wszelkiego rodzaju oprogramowania kopiujące treść a nawet ręczne działania w tym zakresie powodują, że właściciel strony może czuć się poszkodowany – co jest oczywiste – jednak musi mieć także na uwadze, że czasami przyniesie mu to więcej korzyści . . . Więcej

Jak wybrać firmę seo, na co klient powinien zwracać uwagę

Znalezienie odpowiedniej firmy zajmującej się SEO jest jednym z kluczowych problemów jakie dotyka firmy gdy chcą wejść w świat Internetu. Proces ten jest o tyle trudny ponieważ w dzisiejszym „oceanie spamu” i nierzetelnych statystyk ciężko znaleźć uczciwą firmę do współpracy. Rynek SEO ze swoją nadszarpaną już reputacją nie jest łatwy. . . . Więcej

Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go obniżyć

Zanim zaczniemy warto na pewno wspomnieć czym ów współczynnik odrzuceń (WO) jest. Jest to wskaźnik wyświetlany w Google Analytics, który wykazuje procentową ilość pojedynczych odsłon danej strony jak i wizyt po, której użytkownik opuszcza daną witrynę bez dalszego przeglądania. Wniosek nasuwa się bardzo prosty: im współczynnik odrzuceń niższy tym lepiej. . . . Więcej

Robimy responsywne elementy w treści

Zainspirowany wczorajszym tematem szablonów WP dobrze zoptymalizowanych pod SEO napisanym przez wszystkich nam znanego Zgreda – link – i podjętym przez Niego międzyinnymi tematem ich responsywności postanowiłem zająć się tym samym tematem jednak od strony contentu. Zacznijmy może od najprostszych i najczęściej używanych elementów czyli obrazków i video: 1. Obrazki . . . Więcej

Jak wyświetlić reklamę tylko dla użytkowników z wyszukiwarki

Z badań przeprowadzanych przez specjalistów SEO wynika, że użytkownicy przychodzący na naszą stronę z SERP częściej klikają w reklamę znajdującą się na niej niż użytkownicy pochodzący z innych źródeł. W tym artykule pokażę w jaki sposób wyświetlić reklamę tylko dla nich. 1. Pierwsza sprawa to oczywiście dodanie nowego kodu do . . . Więcej

Oferuję szereg usług związanych z WordpressemSPRAWDŹ OFERTĘ