Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

3055 artykułów w bazie

Artykuły w kategorii Optymalizacja, audyt SEO i Wordpress

Czy firmy świadczące usługi SEO podążają za trendem wytyczanym przez Google?

W tym artykule chciałbym głównie poruszyć temat najpopularniejszego modelu rozliczeniowego SEO – pozycjonowanie TOP10 tj: rozliczanie się od efektu w postaci wypozycjonowania fraz na pierwszą stronę wyników wyszukiwania w kontekście zmian zachodzących w wyszukiwarce Google. Model ten zdominował rynek SEO z powodów dość oczywistych. Klient nie ponosi żadnego kosztu do . . . Więcej

Czym jest PageRank?

PageRank często kojarzy nam się z przeglądanymi na różnych stronach, katalogami firm. Nic dziwnego, w końcu jest to specjalny system rankingowy. Co w nim takiego specjalnego? Otóż stał się on podstawą budującą najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową… Google. W jaki sposób? Pierwsze proste wyszukiwarki nie miały wyspecjalizowanego systemu wyszukiwania. Każda strona była . . . Więcej

Struktura adresów URL w WP

Dziś zajmę się tematem z pozoru bardzo prostym i oklepanym jeżeli chodzi o WordPressa natomiast z niewiadomych przyczyn spotkałem się, że i na tym polu ktoś popełniał błąd. Po świeżej instalacji WP stajemy przed wyborem sporej ilości kombinacji struktury adresów. Które z nich wybrać i czy %postname% zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem? . . . Więcej

Kopiowanie treści – bać się czy nie? Co na to WP?

Content Scraping czyli kopiowanie treści to zjawisko bardzo popularne w świecie Internetu. Wszelkiego rodzaju oprogramowania kopiujące treść a nawet ręczne działania w tym zakresie powodują, że właściciel strony może czuć się poszkodowany – co jest oczywiste – jednak musi mieć także na uwadze, że czasami przyniesie mu to więcej korzyści . . . Więcej

Jak wybrać firmę seo, na co klient powinien zwracać uwagę

Znalezienie odpowiedniej firmy zajmującej się SEO jest jednym z kluczowych problemów jakie dotyka firmy gdy chcą wejść w świat Internetu. Proces ten jest o tyle trudny ponieważ w dzisiejszym „oceanie spamu” i nierzetelnych statystyk ciężko znaleźć uczciwą firmę do współpracy. Rynek SEO ze swoją nadszarpaną już reputacją nie jest łatwy. . . . Więcej

Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go obniżyć

Zanim zaczniemy warto na pewno wspomnieć czym ów współczynnik odrzuceń (WO) jest. Jest to wskaźnik wyświetlany w Google Analytics, który wykazuje procentową ilość pojedynczych odsłon danej strony jak i wizyt po, której użytkownik opuszcza daną witrynę bez dalszego przeglądania. Wniosek nasuwa się bardzo prosty: im współczynnik odrzuceń niższy tym lepiej. . . . Więcej

Robimy responsywne elementy w treści

Zainspirowany wczorajszym tematem szablonów WP dobrze zoptymalizowanych pod SEO napisanym przez wszystkich nam znanego Zgreda – link – i podjętym przez Niego międzyinnymi tematem ich responsywności postanowiłem zająć się tym samym tematem jednak od strony contentu. Zacznijmy może od najprostszych i najczęściej używanych elementów czyli obrazków i video: 1. Obrazki . . . Więcej

Jak wyświetlić reklamę tylko dla użytkowników z wyszukiwarki

Z badań przeprowadzanych przez specjalistów SEO wynika, że użytkownicy przychodzący na naszą stronę z SERP częściej klikają w reklamę znajdującą się na niej niż użytkownicy pochodzący z innych źródeł. W tym artykule pokażę w jaki sposób wyświetlić reklamę tylko dla nich. 1. Pierwsza sprawa to oczywiście dodanie nowego kodu do . . . Więcej

Przekierowania adresów url a SEO

Przekierowanie jest sposobem na przeniesienie realnego użytkownika jak i roboty wyszukiwarek na inny adres URL niż ten, który wpisali. Jest wiele sposobów przekierowań, jednak najczęściej wykorzystywanym jest typ 301. Stosując 301-ynkę informujemy, że strona została stale przeniesiona (moved permanently). Roboty wyszukiwarek interpretują to w taki sposób, że strona nie tylko . . . Więcej

Oferuję szereg usług związanych z WordpressemSPRAWDŹ OFERTĘ