Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

3009 artykułów w bazie

Artykuły w kategorii Optymalizacja, audyt SEO i Wordpress

Jak wybrać firmę seo, na co klient powinien zwracać uwagę

Znalezienie odpowiedniej firmy zajmującej się SEO jest jednym z kluczowych problemów jakie dotyka firmy gdy chcą wejść w świat Internetu. Proces ten jest o tyle trudny ponieważ w dzisiejszym „oceanie spamu” i nierzetelnych statystyk ciężko znaleźć uczciwą firmę do współpracy. Rynek SEO ze swoją nadszarpaną już reputacją nie jest łatwy. . . . Więcej

Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go obniżyć

Zanim zaczniemy warto na pewno wspomnieć czym ów współczynnik odrzuceń (WO) jest. Jest to wskaźnik wyświetlany w Google Analytics, który wykazuje procentową ilość pojedynczych odsłon danej strony jak i wizyt po, której użytkownik opuszcza daną witrynę bez dalszego przeglądania. Wniosek nasuwa się bardzo prosty: im współczynnik odrzuceń niższy tym lepiej. . . . Więcej

Robimy responsywne elementy w treści

Zainspirowany wczorajszym tematem szablonów WP dobrze zoptymalizowanych pod SEO napisanym przez wszystkich nam znanego Zgreda – link – i podjętym przez Niego międzyinnymi tematem ich responsywności postanowiłem zająć się tym samym tematem jednak od strony contentu. Zacznijmy może od najprostszych i najczęściej używanych elementów czyli obrazków i video: 1. Obrazki . . . Więcej

Jak wyświetlić reklamę tylko dla użytkowników z wyszukiwarki

Z badań przeprowadzanych przez specjalistów SEO wynika, że użytkownicy przychodzący na naszą stronę z SERP częściej klikają w reklamę znajdującą się na niej niż użytkownicy pochodzący z innych źródeł. W tym artykule pokażę w jaki sposób wyświetlić reklamę tylko dla nich. 1. Pierwsza sprawa to oczywiście dodanie nowego kodu do . . . Więcej

Przekierowania adresów url a SEO

Przekierowanie jest sposobem na przeniesienie realnego użytkownika jak i roboty wyszukiwarek na inny adres URL niż ten, który wpisali. Jest wiele sposobów przekierowań, jednak najczęściej wykorzystywanym jest typ 301. Stosując 301-ynkę informujemy, że strona została stale przeniesiona (moved permanently). Roboty wyszukiwarek interpretują to w taki sposób, że strona nie tylko . . . Więcej

Jak szybciej zaindeksować adres url (Pobierz jako Google)?

1. Po zalogowaniu z głównego panelu Webmastertools przechodzimy do panelu witryny. 2. Przechodzimy do zakładki „Indeksowanie” a po rozwinięciu listy przechodzimy do „Pobierz jako Google” 3. Jak na powyższym obrazku w pole zaznaczone na czerwono wpisujemy adres, który chcemy aby Google pobrał. 4. Klikamy 5. Po odczekaniu chwili Google doda . . . Więcej

Wtyczki SEO do WordPress-a, którym warto się przyjrzeć

W dzisiejszym artykule przedstawię listę wtyczek, które warto ściągnąć do swojej instalacji WordPress-a. Podzielę je na trzy kategorie ze względu na ich ważność. I tak najważniejsze będą w kolorze czerwonym, mniej ważne w kolorze żółtym, a najmniej zielonym. Pod każdą nazwą wtyczki znajduje się opis pokazujący do czego dany plugin . . . Więcej

Oferuję szereg usług związanych z WordpressemSPRAWDŹ OFERTĘ