Jak założyć lokalną wizytówkę google dla firmy + weryfikacja – krok po kroku?
[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]
1. Wchodzimy na adres podany poniżej. Wyświetli nam się wielka mapa z boksem umieszczonym w lewym górnym rogu
https://www.google.com/local/business/?hl=pl
2. Zaznaczamy pola jak powyżej (chyba, że interesują Państwa informacje o nowych usługach itp.) Klikamy niebieski przycisk “Dalej”
3. Wpisujemy nazwę naszej firmy w pole i klikamy “Enter”
4. Teraz sprawa może przedstawiać się dwojako:
- Jeżeli są wyniki wyszukiwania
- Jeżeli nazwa firmy istnieje w bazie lub istnieją firmy o zbliżonej nazwie dostaniemy podobne wyniki do tych poniżej
Jeżeli nie ma na liście danym odpowiadającym Państwa firmie klikamy “Nie, to nie są moje firmy”.
- Jeżeli brakuje wyników wyszukiwania
- Natomiast jeżeli brak wyników dla podanej przez Państwo nazwy dostaniemy coś takiego:
Po czym klikamy “Podana nazwa firmy i jej adres są prawidłowe”.
5. Następny krok dla obu opcji będzie identyczny i dostaniemy formularz do wypełnienia podstawowymi danymi firmy. Największym problemem będzie zapewne dobranie kategorii ponieważ Google nie zadbał o to aby lista ta była bardzo rozbudowana. Po wypełnieniu potwierdzamy.
6. Otrzymamy pierwszy etap weryfikacji wyglądający następująco:
W tym artykule opisany jest tylko jeden sposób weryfikacji poprzez pocztówkę Google. Innych sposobów telefonicznych oraz SMS nie brałem pod uwagę.
7. Klikamy w zaznaczone pole. W polu wpisujemy Imię i Nazwisko na które przyjść ma kartka pocztowa z kodem PIN:
8. Po czym klikamy “Wyślij kartkę pocztową”. Po komunikacie
Teraz dodamy Twoją firmę do Google
Twoja firma będzie wyświetlać się jako niezweryfikowana, dopóki podasz kodu PIN (nie zwlekaj – jest on ważny tylko przez 30 dni).
, który pomijamy klikając “Dalej” czekamy chwilkę aż Google stworzy nam wizytówkę.
9. Czas po jakim przychodzi wizytówka Google jest różny od 2 tygodni do miesiąca.
10. Gdy dostaniemy pocztówkę, przechodzimy do naszego panelu wizytówki i następnie klikamy przycisk “Podaj PIN”
11. W pole zaznaczone na niebiesko wpisujemy sześciocyfrowy kod po czym klikamy
12. Nie zapomnijmy o uzupełnieniu danych w wizytówce.
- Wordcamp 2014 Warszawa – dzień pierwszy - 4 stycznia 2020
- TYPES czyli taxonomies, custom fields i post types w jednym miejscu - 4 stycznia 2020
- Modyfikacje standardowego RSS’a WP - 4 stycznia 2020
- Jak precyzyjniej szukać w Google? [infografika] - 4 stycznia 2020
- Zestawienie blogów o SEO i WordPressie - 4 stycznia 2020
- Funkcje w panelu admina, o których nie warto zapominać - 4 stycznia 2020
- Jak z głową wybrać szablon do WordPressa? - 4 stycznia 2020
- Wtyczki do WP, których nie znasz a powinieneś cz.4 - 4 stycznia 2020
- Kilka ciekawych kawałków kodu cz.1 - 4 stycznia 2020
- Wyświetlanie ilości zasobów WordPressa - 4 stycznia 2020
-
Linki Wewnętrzene i Sematyka
-
-
Budowanie linków
-
Sematyka
-
Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
-
SEMRush
-
-
Profesjonalna platforma SEO
-
Online
-
SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.