" />Optymalizacja, audyt SEO i Wordpress | seowordpress.pl - Part 3

Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

161 artykułów w bazie

Artykuły w kategorii Optymalizacja, audyt SEO i Wordpress

Redukcja współczynnika odrzuceń dzięki Reduce Bounce Rate

reduc-bounce-rate

Dzisiejszy artykuł będzie poświęcony wtyczce do WordPressa o nazwie: Reduce Bounce Rate, która w „magiczny” sposób obniży nam w Google Analytics współczynnik odrzuceń. Jak to jest możliwe? Jak to zrobić? Zapraszam do przeczytania poniższego artykułu. Link do wtyczki: https://pl.wordpress.org/plugins/reduce-bounce-rate/ Dowód, że metoda działa Przykład 1. Przykład 2. Możliwości konfiguracji Przechodzimy do . . . Więcej

Strona informacyjna na WordPress, czyli jak podać informacje z krótkim terminem ważności

Google-News_logo

Dla niektórych wszystko, co widzą w sieci to “strona internetowa”. Nie jest to błędne określenie, ma ono jednak wadę, nie oddaje przeznaczenia. Prowadząc sklep, lepiej zamieścić na reklamie frazę “sklep internetowego firmy X” niż “strona internetowa firmy X”. W sieci mamy fora, blogi, magazyny i strony informacyjne. W tym artykule . . . Więcej

Zdrowy rozsądek w podejściu do SEO i nie tylko

wilof

Temat SEO nie znika, a wręcz przeciwnie. Powraca niczym bumerang po to, aby nas dręczyć. Co rusz słyszymy o kolejnych zmianach algorytmu, których zadaniem jest zdestabilizować pozycję naszej witryny (i poprawić światową jakość wyników wyszukiwania). Następnie zamiast skupić się na przyciągnięciu użytkownika do siebie, poprawieniu użyteczności naszej witryny internetowej, czy . . . Więcej

Operacje na formularzach kontaktowych opartych na Contact Form 7

CONTACT-FORM-7

Niepodważalnie najpopularniejszą wtyczką do stworzenia formularza kontaktowego w WordPressie jest Contact Form 7. Dziś opiszę 3 wątki jakie mogą się przydać do poprawnego obsłużenia folmularza kontaktowego opartego o te rozszerzenie.   1. Podpinanie kodów konwersji Adwords 1.1 W panelu klienta adwords pobieramy swój kod konwersji, który wygląda mniej więcej tak: . . . Więcej