Wordpress SEO - Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

193 artykułów w bazie

Jak wyjustować tekst?


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

W zależności od używanego przez Ciebie edytora tekstu, justowanie odbywa się w delikatnie inny sposób. Więc jak wyjustować tekst? Jak wyjustować wyłącznie fragment tekstu?

Przeczytaj ten wpis i dowiedz się więcej!

Justowanie tekstu to proces niezbędny choćby podczas drukowania książki. Wykorzystuje się go również podczas pisania zwykłych tekstów, ponieważ po wyjustowaniu łatwiej się go czyta. Sam proces polega na równomiernym rozmieszczeniu słów, by początek i koniec linii wyznaczały marginesy. Trudno stworzyć linię, w której wykorzystamy całe miejsce. Rozwiązaniem może być dzieleniu słów lub właśnie justowanie – rozłożenie pozostałego miejsca w linii pomiędzy wszystkie słowa w tej linijce.

Podstawową metodą justowania tekstu jest skorzystanie z gotowego rozwiązania. W edytorach możliwe jest użycie wbudowanej funkcji. Wystarczy kliknąć odpowiedni przycisk, który zwykle znajduje się w okolicach narzędzi czcionek i tła (rozmiar, styl, pogrubienie, kursywa. Zazwyczaj towarzyszy trzem innym funkcjom, odpowiedzialnym za wyrównanie tekstu do lewej, do środka i do prawej.

Inna metoda justowania tekstu opiera się na wykorzystaniu skrótów klawiszowych. Zwykle odpowiednią kombinacją jest równoczesne wciśnięcie klawiszy Control (CTRL) oraz litery J. Oznaczane bywa również jako w postaci CTRL+J.

Bez względu na wybraną metodę, justowanie tekstu zwykle nie stanowi większego kłopotu, natomiast znacznie zwiększa komfort podczas jego późniejszego czytania.

  • Linki Wewnętrzene i Sematyka

  • Budowanie linków
  • Sematyka
  • Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
  • SEMRush

  • Profesjonalna platforma SEO
  • Online
  • SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.