Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google
[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]
Na czym polega skuteczne pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google
Prowadzisz biznes lokalny, rozwijasz własny sklep internetowy, czy samodzielnie promujesz bloga? Jeżeli odpowiedź brzmi twierdząco, to koniecznie zapoznaj się z pojęciem pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Z każdym dniem wzrasta liczba osób, które wykorzystują zasoby Internetu. To właśnie w tym medium znajdziesz swoich Klientów, fanatyków Twojej marki i promotorów Twojego biznesu.
Po powstaniu Internetu brakowało programów i narzędzi, które udostępniałyby informacje ze stron www dla ludzi. Tak powstały katalogi stron i dość nieoczekiwanie wyszukiwarka Google, którą zbudowali Larry Page i Sergey Brin. Problem związany ze “smogiem informacji” został rozwiązany. Wyszukiwarka Google błyskawicznie zdobyła monopol władzy w marketingu słów kluczowych.
Na czym polega pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google
Ludzie wpisując rozmaite frazy kluczowe do wyszukiwarki próbują uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania. A przecież każdy biznes definiują słowa kluczowe, dzięki którym możesz skierować ludzi, potencjalnych Klientów na własną stronę internetową. W efekcie powstały duże agencje SEO / SEM i małe firmy pozycjonerskie, które posiadają wiedzę, w jaki sposób kierować ruch na promowane strony z wyszukiwarki Google.
W jaki sposób chcesz pozyskać ruch z wyszukiwarki Google?
Pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce Google.
Do wyboru masz dwie propozycje:
- PPC (Pay Per Click) – reklama AdWords, gdzie płacisz Google za pierwsze pozycje w wyszukiwarce.
- SEO (Search Engine Optimization) – pozycjonowanie stron w wyszukiwarce, gdzie uczysz się pozyskać darmowy ruch z wyszukiwarki Google.
Wybierając reklamy AdWords płacisz Google za każde kliknięcie, otrzymując błyskawicznie jednorazowy ruch na stronę. Ruch z reklam jest przydatny, dla młodych stron.
Decydując się na pozycjonowanie stron płacisz agencji SEO za wypracowany ruch bądź wysokie pozycje słów kluczowych w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron to proces wymagający czasu ( około 6 miesięcy lub dłużej) na uzyskanie stabilnego ruchu z wyników organicznych całkowicie za darmo.
Dobrym rozwiązaniem dla właściciela strony jest połączenie reklamy PPC i SEO, co w efekcie daje pełny marketing w wyszukiwarce Google ( tzw. SEM ).
Co to pozycjonowanie stron?
Skuteczne pozycjonowanie stron polega na wykonaniu odpowiednich działań na stronie www ( on-site ) i działań poza stroną internetową ( off-site ) w celu zwiększenia widoczności serwisu w wyszukiwarce Google. Większą widoczność zauważysz po wzroście słów kluczowych TOP3, TOP10, czy TOP50. Wysokie pozycje fraz kluczowych w wyszukiwarce powinny mieć przełożenie na ruch ( nie uwzględniając czynnika sezonowości ), większą ilość Klientów objawiającą się w telefonach, transakcjach, czy zapytaniach o produkty bądź usługi.
Kluczem dobrego pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce Google jest dobór odpowiednich słów kluczowych, poprawna i nigdy nie kończąca się optymalizacja oraz strategia budowania linków tematycznych, które eliminują z bazy dostępnych domen SPAM i inne strony zbudowane sztucznie pod roboty sieciowe i pozycjonowanie.
Warto zaznaczyć, że algorytm Google zwraca coraz lepszej jakości wyniki w wyszukiwarce i ciągle się uczy, wykorzystując sztuczną inteligencję. Należy pamiętać, aby pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarce wykonywać zgodnie z wytycznymi Google.
Artykuł powstał przy współpracy z Agencją Projekt Marketing.
https://projektmarketing.pl/
Telefon: 570 664 431
- Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google - 4 stycznia 2020
- Jak skutecznie pozycjonować swoją stronę www? - 4 stycznia 2020
-
Linki Wewnętrzene i Sematyka
-
-
Budowanie linków
-
Sematyka
-
Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
-
SEMRush
-
-
Profesjonalna platforma SEO
-
Online
-
SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.