Wordpress SEO - Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

193 artykułów w bazie

Jak zrobić newsletter WordPress?


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Jednym ze sposobów na wykorzystanie danych pozyskanych w formularzu WordPress jest przekazywanie klientom wartościowych informacji na maila w formie newslettera. Jednak najpierw trzeba wiedzieć jak to działa. Zatem jak zrobić newsletter WordPress? Przeczytaj ten tekst i dowiedz się więcej.

WordPress to CMS (Content Management System, System Zarządzania Treścią), w którym bardzo wiele można zdziałać przy użyciu wtyczek. Są to moduły, które rozszerzają funkcjonalności Twojej strony praktycznie w dowolnym kierunku.

Jedną z takich wtyczek jest dodatek Biuletyn. Dzięki niemu będziesz w stanie wygodnie tworzyć listy mailingowe, wiadomości oraz – co najważniejsze w dzisiejszym kontekście – newslettery.

Biuletyn wyposażony jest w funkcję śledzenia wiadomości, dzięki czemu będziesz mieć pełną kontrolę nad skuteczną komunikacją z Twoimi klientami. Intuicyjny interfejs opiera się na zasadzie przeciągnij i upuść, co czyni go wygodnym w obsłudze nawet dla osób, które nie mają na co dzień wiele wspólnego z tworzeniem stron internetowych i pisaniem kodu.

Instalacja wtyczki Biuletyn jest prosta – wystarczy znaleźć ją w menu wtyczek, uaktywnić i postępować za wskazówkami. Od wysłania newsletterów dzieli Cię jeszcze krok, ponieważ musisz uaktywnić połączenie z bazą danych, w której przechowujesz adresy mailowe swoich kontrahentów. Jednak po dokonaniu tego, droga do wysyłania wartościowych newsletterów do klientów powinna być przed Tobą otwarta.

  • Linki Wewnętrzene i Sematyka

  • Budowanie linków
  • Sematyka
  • Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
  • SEMRush

  • Profesjonalna platforma SEO
  • Online
  • SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.