Jak dodać i zweryfikować witrynę w Google Webmastertools?

1. Po stworzeniu konta gmail przechodzimy na adres:
https://www.google.com/webmasters/tools/?hl=pl
2. W polu gdzie widnieje adres „www.example.com” wpisujemy adres url swojej strony np. „www.seowordpress.pl” i następnie klikamy przycisk
3. Przejdziemy wtedy do ekranu odpowiedzialnego za weryfikację witryny.
4. Którą z metod wybrać? Na pewno najlepszą z nich jest ta z użyciem kodu Google Analytics należy jednak umieścić kod asynchroniczny w sekcji <head> strony co dla niektórych użytkowników, co wiem z doświadczenia jest dużym problemem.
5. Przejdźmy więc do wersji najłatwiejszej jaka jest „Przesłanie pliku HTML”.
Jak przesłać plik html do swojej witryny WordPress?
6. Co będzie nam potrzebne? Dostęp do serwera FTP gdzie umieszczone są plik Państwa strony.
7. Klikamy niebieski link i pobieramy plik po czym postępujemy zgodnie z instrukcjami Google i klikamy „Weryfikuj”.
8. Po uzyskaniu takiego komunikatu:
weryfikację możemy uznać za zakończoną. Klikając link „Dalej” przechodzimy do panelu Webmastertools.

- Posumowanie roku 2015 – najpopularniejsze artykuły w 2015 - 4 stycznia 2020
- Jak ukryć widgety na urządzeniach moblinych ? - 4 stycznia 2020
- Wtyczki do WP, których nie znasz a powinieneś cz.7 - 4 stycznia 2020
- Jak przyspieszyć stronę opartą o WordPressa? SEO! - 4 stycznia 2020
- Hreflang – Jak wdrożyć do WordPressa atrybut - 4 stycznia 2020
- [Konkurs] Napisz komentarz i wygraj szablon do WordPressa - 4 stycznia 2020
- Blokowanie indeksowania strony czyli Robots.txt i Meta robots – porównanie - 4 stycznia 2020
- Jak zmienić adres logowania do panelu WP - 4 stycznia 2020
- Wtyczki do WP, których nie znasz a powinieneś cz.6 - 4 stycznia 2020
- Operacje na formularzach kontaktowych opartych na Contact Form 7 - 4 stycznia 2020
-
Linki Wewnętrzene i Sematyka
-
-
Budowanie linków
-
Sematyka
-
Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
-
SEMRush
-
-
Profesjonalna platforma SEO
-
Online
-
SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.