Jak dodać i zweryfikować witrynę w Google Webmastertools?
[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]
1. Po stworzeniu konta gmail przechodzimy na adres:
https://www.google.com/webmasters/tools/?hl=pl
2. W polu gdzie widnieje adres “www.example.com” wpisujemy adres url swojej strony np. “www.seowordpress.pl” i następnie klikamy przycisk
3. Przejdziemy wtedy do ekranu odpowiedzialnego za weryfikację witryny.
4. Którą z metod wybrać? Na pewno najlepszą z nich jest ta z użyciem kodu Google Analytics należy jednak umieścić kod asynchroniczny w sekcji <head> strony co dla niektórych użytkowników, co wiem z doświadczenia jest dużym problemem.
5. Przejdźmy więc do wersji najłatwiejszej jaka jest “Przesłanie pliku HTML”.
Jak przesłać plik html do swojej witryny WordPress?
6. Co będzie nam potrzebne? Dostęp do serwera FTP gdzie umieszczone są plik Państwa strony.
7. Klikamy niebieski link i pobieramy plik po czym postępujemy zgodnie z instrukcjami Google i klikamy “Weryfikuj”.
8. Po uzyskaniu takiego komunikatu:
weryfikację możemy uznać za zakończoną. Klikając link “Dalej” przechodzimy do panelu Webmastertools.
- Wordcamp 2014 Warszawa – dzień pierwszy - 4 stycznia 2020
- TYPES czyli taxonomies, custom fields i post types w jednym miejscu - 4 stycznia 2020
- Modyfikacje standardowego RSS’a WP - 4 stycznia 2020
- Jak precyzyjniej szukać w Google? [infografika] - 4 stycznia 2020
- Zestawienie blogów o SEO i WordPressie - 4 stycznia 2020
- Funkcje w panelu admina, o których nie warto zapominać - 4 stycznia 2020
- Jak z głową wybrać szablon do WordPressa? - 4 stycznia 2020
- Wtyczki do WP, których nie znasz a powinieneś cz.4 - 4 stycznia 2020
- Kilka ciekawych kawałków kodu cz.1 - 4 stycznia 2020
- Wyświetlanie ilości zasobów WordPressa - 4 stycznia 2020
-
Linki Wewnętrzene i Sematyka
-
-
Budowanie linków
-
Sematyka
-
Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
-
SEMRush
-
-
Profesjonalna platforma SEO
-
Online
-
SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.