Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

163 artykułów w bazie

Kiedy powinniśmy skorzystać z WordPressa? [DIAGRAM]1 min read

1 min read" > wordpress-vs-wordpress

Załóżmy, że chodzi Ci po głowie stworzenie nowej strony, masz zarysowany plan w swojej głowie i jedyne co zostało to wybór platformy na jakiej będzie ona stworzona. Wychodząc na przeciw stworzyłem diagram pomocny w odpowiedzi na pytanie: „Kiedy powinienem skorzystać z WordPressa?”.

Przez „WordPress” rozumiem instalację indywidualną na serwerze (na diagramie jako WordPress.org) oraz hostowanym na serwerach WordPress.com wersja z ograniczonymi funkcjami.

Więcej o porównaniu wersji org/com możesz przeczytać tutaj:
http://codex.wordpress.org /pl:WordPress.com_kontra_WordPress.org

 

kiedy-korzystac-wordpressat

Adnotacje do diagramu:

1) Czy potrzebujesz strony, która będzie elastyczna – dostosowana dokładnie do Twoich niestandardowych potrzeb? I czy w przyszłości będzie mogła być rozbudowana o dodatkowe funkcje?

2) Długa treść: od 200 znaków w poście

Krótka treść: do 200 znaków

W tym przypadku wystarczy w zupełności dobrze stworzony profil na Facebook, Instagramie lub Twitterze.

3) Prawdą jest to, że duża część rzeczy jaką wykonujesz online może odbywać się bez udziału indywidualnej instalacji strony www. Jeżeli Twoim celem jest np. umieszczanie zdjęć z wakacji lub prowadzenie prostego bloga o kwiatach skorzystaj z WordPress.com lub Thumblr, Blogger itp.

4) Skrypty sklepów: https://www.prestashop.com/pl/ – dla średnich sklepów, http://magento.com/ – dla bardzo dużych.

Co możesz zrobić dzięki WordPress? Inne odpowiedzi możesz znaleźć także tutaj: http://dailyweb.pl/8-rzeczy-ktore-mozesz-zrobic-swoim-wordpressem/ . Oczekujesz czegoś więcęj? Podziel się w komentarzu!

Źródło / inspiracja diagramu: http://wpshout.com/when-to-use-wordpress-flowchart/

Wojciech Władziński

O Wojciech Władziński

Branżą SEO zajmuję się od 2008 roku. Na co dzień starszy specjalista ds. SEO w firmie Seogroup. Tworzę i optymalizuję duże serwisy jak i mniejsze strony internetowe. Szczególnie upodobałem sobie środowisko WordPressa, który mimo powszechnej opinii nie jest tylko platformą blogową.

8 komentarzy

Zostaw odpowiedź

Email nie będzie publikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Oferuję szereg usług związanych z WordpressemSPRAWDŹ OFERTĘ
Przeczytaj inne:
artsponsora
Dodajemy sponsorowany dział do swojej strony, jak to zrobić i czym się kierować?

Marketing, SEO, nasze teksty, to wszystko ma jeden cel, przyciągnąć potencjalne osoby zainteresowane zakupem miejsca na naszej witrynie. Co zrobić,...

Zamknij