Wordpress SEO - Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

193 artykułów w bazie

Jak dodać wpis na stronie wordpress?


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

WordPress to jeden z popularniejszych CMS, wykorzystywanych choćby do tworzenia stron www. Jednak przygotowanie szablonu to jednak nie wszystko, trzeba jeszcze na stronie coś umieścić. Zatem jak dodać wpis na stronie wordpress? Ten wpis rozwieje Twoje wątpliwości.

CMS (Content Management System, System Zarządzania Treścią) to oprogramowanie, które często wykorzystuje się do wygodnego tworzenia i zarządzania stronami internetowymi. Plusy posiadania CMS można dostrzec choćby wtedy, gdy prowadzisz bloga – modyfikacja statycznej strony, wpisywanie kolejnych tagów, hiperłączy czy modyfikacja szablonu graficznego to tylko niektóre z bolączek, przez które muszą przechodzić właściciele sporej liczby witryn.

Większość CMS, takich jak WordPress, Drupal, Joomla czy Zyro posiada wygodny panel administratora, z którego można w wygodny sposób zarządzać nawet rozbudowaną witryną. Dodanie podstawowego wpisu przy ich użyciu nie powinno zająć więcej niż kilkanaście sekund.

Wpis na blogu to nic innego jak niewielka, osobna strona internetowa, która jest powiązana z główną stroną (ang. pillar page) przy pomocy linku, hiperłącza. Z tego powodu dodanie wpisu w wordpress ogranicza się do wejścia w menu stron, kliknięcia przycisku „Dodaj nową stronę”, umieszczenia treści oraz publikacji strony. Gdy spróbujesz z pewnością się przekonasz, że to nic skomplikowanego. A na pewno jest to prostsze, niż własnoręczne przygotowanie kolejnej strony www.

  • Linki Wewnętrzene i Sematyka

  • Budowanie linków
  • Sematyka
  • Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
  • SEMRush

  • Profesjonalna platforma SEO
  • Online
  • SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.