Wordpress SEO - Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

192 artykułów w bazie

Jak wyłączyć automatyczne aktualizacje?

CMS WordPress to jedno z najczęściej wybieranych obecnie rozwiązań z zakresu budowy i zarządzania treścią na stronach internetowych. Bogactwo funkcjonalności oraz intuicyjność w obsłudze to tylko dwie z wielu korzyści tego systemu. Jednak niektóre funkcje mogą wręcz sprawiać kłopot. Dziś zastanówmy się jak wyłączyć automatyczne aktualizacje w WordPress.

Od aktualizacji 3.7 WordPress jest wyposażony w mechanizm, który odpowiada za automatyczną aktualizację. Jest to wygodne, jeśli na bieżąco aktualizujesz pozostałe elementy lub nie korzystasz z nich. W przeciwnym razie aktualizacja systemu może spowodować niezgodność wersji z zainstalowanymi wtyczkami. Jednym słowem – kłopoty.

Nic dziwnego, że część właścicieli stron www rezygnuje z automatycznej aktualizacji WordPress. Pozostaje tylko pytanie: „Zatem jak wyłączyć automatyczne aktualizacje?”. Już odpowiadamy.
Główne podejścia do rozwiązania tego problemu są dwa. Pierwsze z nich zakłada zainstalowanie wtyczki Update Control. Umożliwia ona komfortowe zarządzanie aktualizacjami, jednak ona sama też jest narażona na nieregularne zmiany. Z tego powodu możesz rozważyć też drugą propozycję.

Drugie podejście wymaga nieco wiedzy, lecz jest równie skuteczne. Wejdź do pliku wp-config.php, który znajdziesz w plikach Twojej strony. Dopisz do niego wśród innych stałych następującą linię: „AUTOMATIC_UPDATER_DISABLED = True”. Zapisz plik i wyjdź z niego. W ten sposób problem automatycznych aktualizacji wordpress powinien zostać rozwiązany.

  • Linki Wewnętrzene i Sematyka

  • Budowanie linków
  • Sematyka
  • Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
  • SEMRush

  • Profesjonalna platforma SEO
  • Online
  • SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.