Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

161 artykułów w bazie

Wtyczki do WP, których nie znasz a powinieneś cz.2

wordpress-plugin-cz2

Jak sam tytuł wskazuje dziś ponownie przedstawię kilka ciekawych wtyczek, które mogą Wam się przydać a nie wszyscy wiedzą o ich istnieniu. 

WordPress PopUp

Produkt od wpmudev czyli Panów, którzy ogarniają WP jak mało kto. Najlepsza wtyczka do tworzenia popupów jaką znam a przetestowałem ich kilka.

conditions-popup

Wtyczka posiada oprócz standardowych opcji tworzenia i konfiguracji kreacji, panel oparty na drag and drop pozwalający określić gdzie nasz popup ma być wyświetlony dzięki czemu możemy bardziej precyzyjnie trafiać do interesujących nas typów użytkowników.

Revisionary

Wtyczka potrzebna tym osobom, które prowadzą serwis na którym pisze wielu autorów. Główną jej funkcją jest kontrola nad publikacją oraz zmianami w artykułach.

White Label CMS 1.5

Pozwala na zmianę wyglądu backendu WordPress’a na pasującą do jego frontendu. Mówiąc inaczej daje możliwość podmiany logotypów, kolorystki, rozkładu oraz widoczności poszczególnych elementów. Jak z niej korzystać?:

Widget Context

Jest to alternatywa do wtyczki Widget Logic, którą opisałem tutaj: https://www.seowordpress.pl/widget-logic-czyli-wyswietlanie-widgetow-tam-gdzie-chcemy/. Jej interfejs jest bardziej przyjazny i miejsca wyświetlania wybieramy poprzez kliknięcia w check boxy jednak posiada mniejszą ilość kombinacji. widget-context

BAN – Blocked Ads Notifier Lite

Adblocka zapewne znacie wszyscy. Jest to między innymi rozszerzenie do przeglądarki Firefox pozwalająca na blokowanie tak irytujących nas reklam. Jednak jakoś zarabiać trzeba – powiedzą prowadzący bloga ;).

Twórcy tej wtyczki pomyśleli o tym i stworzyli rozwiązanie polegające na wyświetlaniu w miejscu blokowanej reklamy informację, że ładnie prosimy o zdjęcia blokady reklamy. Oto jej opcje:
blocked-ads

Subscribr

Ta wtyczka to nic innego jak powiadamiacz użytkowników o nowych postach, stronach, obrazkach itp. za pomocą emaili. Bardzo fajną opcją jest obsługa różnych typów postów oraz taksonomii.

Google Pagespeed Insights for WordPress

Pagespeed Insights to narzędzie Googlowe do mierzenia podstawowych parametrów prędkości ładowania się strony. Ta wtyczka zaś pozwala odpalić te narzędzie bezpośrednio z panelu WP wraz z dodatkowymi filtrami i opcjami. Warto przetestować 🙂

screenshot-1

Źródło: http://wordpress.org/plugins/google-pagespeed-insights/screenshots/

Google Web Fonts Customizer (GWFC)

Obsługa Google Fonts bez grzebania się w kodzie.

Gmail Comment Approval

To jest bardzo ciekawe rozwiązanie. Pozwala na akceptowanie komentarzy na stronie WP bezpośrednio z gmail’a. Info o konfiguracji i pełnym działaniu:

http://codechutney.com/wordpress-comment-approval-using-gmail-actions/

Pierwszą część możecie znaleźć tutaj:
https://www.seowordpress.pl/wtyczki-do-wp-ktorych-nie-znasz-a-powinienes/

Wojciech Władziński

O Wojciech Władziński

Branżą SEO zajmuję się od 2008 roku. Na co dzień starszy specjalista ds. SEO w firmie Seogroup. Tworzę i optymalizuję duże serwisy jak i mniejsze strony internetowe. Szczególnie upodobałem sobie środowisko WordPressa, który mimo powszechnej opinii nie jest tylko platformą blogową.
  • Link Assistant

  • Budowanie linków
  • Local Machine
  • Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
  • Rank Tracker

  • Sprawdzanie pozycji słów kluczowych
  • Local Machine
  • Jeśli potrzebujesz narzędzia do sprawdzania rankingu słów kluczowych zapewniającego nieograniczoną ilość danych - wybierz Rank Tracker.
  • SEMRush

  • Profesjonalna platforma SEO
  • Online
  • SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.
  • Brand24

  • Monitorowanie reputacji i śledzenie marki
  • Online
  • Brand24 zapewnia dostęp do informacji o Twojej marce.

Zostaw odpowiedź

Email nie będzie publikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">

Przeczytaj poprzedni wpis:
Bounce-rate
Współczynnik odrzuceń – czym jest i jak go obniżyć

Zanim zaczniemy warto na pewno wspomnieć czym ów współczynnik odrzuceń (WO) jest. Jest to wskaźnik wyświetlany w Google Analytics, który...

Zamknij