" />Jak dodać użytkownika do miejsca/wizytówki firmowej? | SEO Wordpress

Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

161 artykułów w bazie

Jak dodać użytkownika do miejsca/wizytówki firmowej?

dodawanie-menedzerow

W tym artykule poruszę temat bardzo często powielany w kontaktach z klientami czyli dodawanie użytkownika/menedżera do wizytówki Google.

1. Po zalogowaniu do konta wchodzimy na adres plus.google.com.

2. Klikamy glowna i po rozwinięciu listy klikamy strony

3. Przeszliśmy do panelu zarządzającego naszymi stworzonymi stronami. Znajduje się tam także nasza wizytówka Google. Jeżeli posiadają Państwo kilka stron to prostym sposobem na odróżnienie ich jest widoczny adres pocztowy na jednej z nich.

4. Klikamy zarzadaj-strona

5. Klikamy ikonę trybik a z rozwijanej listy wybieramy „Ustawienia”

6. Przechodzimy do zakładki Menedżerzy

 

7. Klikamy dodaj-menedzerow umieszczony w prawej części strony.

8. W przypisane do tego celu pole wpisujemy adres email na który mają być nadane prawa użytkownika po czym klikamy zapros

9. Do użytkownika na podany adres zostanie wysłany email z linkiem potwierdzającym zaproszenie zostan-menedzerem.

10. Poniżej znajduję się tabela opisująca role i ich możliwości

Możliwości Właściciel Menedżer Menedżer ds. komunikacji
Dodaj/usuń menedżerów
Usunięcie konta
Edycja profilu
Zarządzanie filmami na Youtube i Hangoutami
Inne akcje

 

[wrc-pricing-table id="2"]

Zostaw odpowiedź

Email nie będzie publikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Możesz używać tych tagów HTML <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code class="" title="" data-url=""> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> <pre class="" title="" data-url=""> <span class="" title="" data-url="">