Wordpress SEO - Czego szukasz?

Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z SEO lub Wordpressem wpisz frazę i czekaj na podpowiedzi lub kliknij enter! Wyniki pokazują także linki do zewnętrznych źródeł.

192 artykułów w bazie

Jak dodać formularz kontaktowy WordPress?

Kluczem dobrego landing page jest umieszczenie na nim formularza kontaktowego. Internauta, który poświęcił chwilę Twojej stronie ma szansę stać się potencjalnym użytkownikiem Twojego produktu lub usługi, dlatego trzeba zdobyć jego dane, by móc kontynuować obraną strategię marketingową. Zatem jak dodać formularz kontaktowy WordPress?

Dobrze przygotowany formularz kontaktowy nie musi „wyciągać” od użytkownika wielu informacji. Może to być choćby adres mailowy, na który później będziesz w stanie wysyłać informacje marketingowe czy po prostu kontaktować się przy jego pomocy. Dlatego na bardzo wielu stronach znajdziesz formularz.
Formularz ułatwia też proces komunikacji, ponieważ nie wymaga pracy osoby, która na bieżąco odpowiada na przykład na telefony.

Dodanie formularza kontaktowego do strony zbudowanej w WordPressie jest bardzo proste. Wystarczy zainstalować odpowiednią wtyczkę, którą bez trudu znajdziesz w odpowiednim menu. Dostępne są różne rodzaje formularzy, jednak ich istota powinna się od siebie niewiele różnić.

Po zainstalowaniu wtyczki należy odpowiednio skonfigurować formularz (stworzyć zapytania i pola do odpowiedzi) oraz umieścić go na właściwej stronie. Może to być strona kontaktowa, landing page lub dowolna inna strona, na której pojawienie się formularza kontaktowego jest uzasadnione.

Uważaj, by nie przesadzić. Mało kto lubi przekazywać wiele danych nieznanej firmie, dlatego lepiej postawić na stopniowe budowanie relacji z klientem, zaczynając choćby od adresu mailowego.

  • Linki Wewnętrzene i Sematyka

  • Budowanie linków
  • Sematyka
  • Budowanie linków nigdy nie było prostrze. Setki możliwości linków za jednym kliknięciem.
  • SEMRush

  • Profesjonalna platforma SEO
  • Online
  • SEMrush oferuje rozwiązania dla SEO, PPC, treści, mediów społecznościowych i badań konkurencyjnych.